Forfatter
Tittel
Språk
Hylleplassering
Emne
Serie
År
Noter En dag er Nina og vennene hennes på tur i skogen med barnehagen. Der oppdager de noe fælt: naturen er full av søppel. I denne boka lærer Nina mer om hva vi kan gjøre med alt søppelet og all plasten som finnes i naturen. Billedbok for førskolebarn/småskoletrinnet. Omtalen er utarbeidet av BS.
ISBN
Tilgjengelige
Venteliste
Fortsettelse av
*00001253aam a22002774c 4500
*001153006
*00520220126142131.0
*007t|
*008190822b||||||||xx ||||j |||||1 nob|d
*019 $aa,b$bl$dB$etd
*020 $a978-82-8219-147-0$qinnbundet$cNkr 189.00
*035 $a(BIBBI)0568949
*090 $bq
*1001 $aDurante, Antonella
*24510$aHva er greia med plast?$cAntonella Durante
*260 $aNærsnes$bBok sirkus$c[2019]
*300 $a33 unummererte sider$billustrasjoner i farger
*336 $atekst$0http://rdaregistry.info/termList/RDAContentType/1020$2rdaco
*337 $auformidlet$0http://rdaregistry.info/termList/RDAMediaType/1007$2rdamt
*338 $abind$0http://rdaregistry.info/termList/RDACarrierType/1049$2rdact
*385 $mAldersgruppe$a3-5 år$0https://schema.nb.no/Bibliographic/Values/TG1001$2nortarget
*385 $mAldersgruppe$a6-8 år$0https://schema.nb.no/Bibliographic/Values/TG1002$2nortarget
*385 $mGruppe med spesielle behov$aLeselig skrift$0https://schema.nb.no/Bibliographic/Values/TG1009$2nortarget
*5208 $aEn dag er Nina og vennene hennes på tur i skogen med barnehagen. Der oppdager de noe fælt: naturen er full av søppel. I denne boka lærer Nina mer om hva vi kan gjøre med alt søppelet og all plasten som finnes i naturen. Billedbok for førskolebarn/småskoletrinnet. Omtalen er utarbeidet av BS.
*5218 $aGod, leselig skrift
*5218 $aAlder: 3-9 år
*65027$aPlastavfall $2BS
*65027$aKildesortering$gavfall$2BS
*65027$aMiljøvern$2BS
*655 7$aBilledbok$2BS
*655 7$aBildebok$2norvok
*78000$tNina lærer gjenbruk!
*830 0$aNina tenker miljø!$v[2]
*950 $aBildebok$zBilledbok$9nob
*996 $uhttps://bibbi.mikromarc.no/mikromarc3/Detail.aspx?Unit=6475&db=bibbi&ID=604013&SU=6475$zlocal
^
Det finnes ingen anmeldelser for denne boken.
Klikk her
for bli den første til å gi din mening