Forfatter
Tittel Jul - påske - pinse: kulturformidling i barnehage og skole
Språk
Klassifikasjon
Emne
År
Noter Magnhild Gravir gir i denne boka kulturhistorisk, teologisk og folkloristisk bakgrunnsstoff om dagane i jula, påska og pinsa; norrøn jul og juletradisjonar; fastelavens-, påske- og pinsetradisjonar, og påske og pinse i folkeeventyra. Boka har med ulike tekstar for barn i ulike sjangrar, og bilete som kan synleggjera innhaldet i jul, påske og pinse. Boka har og med forslag til og drøfting av ulike måtar å formidle på i forskjellige situasjonar til barnehagebarn og skolebarn. Forfattaren ser og på pedagogiske og etiske synsmåtar omkring formidliga ut frå kjennskap til barna, i høve til foreldra og ut frå pedagogen som formidlar og samtalepartnar. Illustrasjonar i både farger og svart/kvitt. Med litteraturliste. Nyn. Bibliografi: s. 153-162
ISBN
Tilgjengelige
Venteliste
*00002339cam a2200409 c 4500
*00123545
*00520221001084225.0
*007ta
*008051118s1998 a e ||||||0| 0 nno|d
*019 $bl
*020 $a8276341209$cNkr 104.00$qib.
*035 $a(NO-OsBA)0094615
*040 $aNO-OsBA$bnob$ekatreg
*082 4$a394.2$qNO-OsBA$25
*1001 $aGravir, Magnhild$d1941-$0(NO-TrBIB)90215061$4aut$81
*24510$aJul - påske - pinse$bkulturformidling i barnehage og skole$cMagnhild Gravir
*264 1$aKristiansand$bHøyskoleforl.$c1998
*300 $a162 s.$bill. (noen kol.)
*336 $atekst$0http://rdaregistry.info/termList/RDAContentType/1020$2rdaco
*337 $auformidlet$0http://rdaregistry.info/termList/RDAMediaType/1007$2rdamt
*338 $abind$0http://rdaregistry.info/termList/RDACarrierType/1049$2rdact
*386 $mNasjonalitet/regional gruppe$aNordmenn$bn.$2bibbi$81
*520 $aMagnhild Gravir gir i denne boka kulturhistorisk, teologisk og folkloristisk bakgrunnsstoff om dagane i jula, påska og pinsa; norrøn jul og juletradisjonar; fastelavens-, påske- og pinsetradisjonar, og påske og pinse i folkeeventyra. Boka har med ulike tekstar for barn i ulike sjangrar, og bilete som kan synleggjera innhaldet i jul, påske og pinse. Boka har og med forslag til og drøfting av ulike måtar å formidle på i forskjellige situasjonar til barnehagebarn og skolebarn. Forfattaren ser og på pedagogiske og etiske synsmåtar omkring formidliga ut frå kjennskap til barna, i høve til foreldra og ut frå pedagogen som formidlar og samtalepartnar. Illustrasjonar i både farger og svart/kvitt. Med litteraturliste. Nyn.
*5208 $aBibliografi: s. 153-162
*546 $aNynorsk tekst
*65017$aHøytidsdager$0(NO-OsBA)1114995$2bibbi$9nob
*65017$aHøgtidsdagar$0(NO-OsBA)1114995$2bibbi$9nno
*8521 $h394.26$iGRA
*950 0$aHelligdager$zHøytidsdager$9nob
*950 0$aFestdager$zHøytidsdager$9nob
*950 0$aMinnedager $zHøytidsdager$9nob
*950 0$aFester$zHøytidsdager$0skikker$9nob
*950 0$aHelgedagar$zHøgtidsdagar$9nno
*950 0$aFestdagar$zHøgtidsdagar$9nno
*950 0$aMinnedagar$zHøgtidsdagar$9nno
*950 0$aFestar$zHøgtidsdagar$0skikkar$9nno
*996 $uhttps://bibbi21-nynorsk.mikromarc.no/mikromarc3/Detail.aspx?Unit=6484&db=bibbi21-nynorsk&ID=94107&SU=6484$zlocal
^
Det finnes ingen anmeldelser for denne boken.
Klikk her
for bli den første til å gi din mening